מתיחת פנים

כולנו  רוצים להיראות צעירים ורעננים עד מאה ועשרים, אבל השנים עוברות, וההשפעה על הגוף והפנים הופכת יותר ויותר מורגשת. בעוד שאזורים מוסתרים פחות מטרידים, אזורי הפנים, החשופים כל הזמן, מצריכים לעיתים מענה אסתטי. למזלנו, תחום הרפואה האסתטית התקדם רבות ומציע כיום מגוון רחב של פתרונות.

ניתוח מתיחת פנים
מתיחת פנים כירורגית היא פתרון אפקטיבי להעלמת קמטים והרמת עור נפול, במטרה להחזיר לפנים מראה צעיר יותר. המטרה היא לבצע שינוי מבלי לפגוע בהבעות הטבעיות של הפנים. לפני הניתוח, מתקיימת פגישה עם המנתח כדי להבין את התהליך ולבחון את הסיכונים האפשריים, כמו פגיעה בעצבי ההבעה או הסיכונים הקשורים להרדמה. במהלך הניתוח, המנתח מבצע חתך עדין בקו השיער והאוזניים, מרים את השרירים ומסיר עודפי עור. תקופת ההחלמה נמשכת לרוב בין מספר ימים לשבוע וחצי.

הזרקת בוטוקס
אפשרות נוספת להשגת מראה רענן היא באמצעות הזרקות בוטוקס. מדובר בטיפול לא פולשני, בו מוזרק חומר המשתק את שרירי הפנים הגורמים לקמטים. הבוטוקס יעיל במיוחד באזורי המצח והעיניים, אך השפעתו מוגבלת לחצי שנה, ולכן יש לבצע את ההליך באופן תקופתי.

טיפולים משלימים
מעבר לניתוחים ולהזרקות, קיימות גם אופציות נוספות למתיחת פנים, כגון הזרקת חומצה היאלורונית או טיפול באמצעות חוטי אפטוס, המוחדרים לשכבת העור העליונה ומרימים אותו. מדובר בהליך קצר עם תוצאות שמחזיקות כ-4 שנים.

הרפואה האסתטית מציעה מגוון רחב של טיפולים המשפרים את מראה הפנים, בין אם מדובר במתיחות פנים, מילוי שפתיים, העלמת קמטים או טיפולים נוספים – הכל כדי להרגיש ולהיראות במיטבכם לאורך זמן.

מוזמנים לפנות למרפאות אופטימל ולקבלת פרטים נוספים.

אהבתם את המאמר?

שתפו בפייסבוק
שתפו בווטסאפ
שלחו במייל
הדפיסו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

בדקי האם SAFE LIPO מתאים לך

לקביעת פגישת ייעוץ חינם

לצ'אט בווטסאפ
1
צריכה עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן