למה לצפות במהלך שאיבת שומן

לפני ההליך שלך, תדון בפירוט על המטרות שלך עם המנתח שלך. שאיבת שומן הולכת לעתים קרובות יד ביד עם הליכים קוסמטיים אחרים, והמנתח שלך יספק לך פרטים שיעזרו לך להשיג את האני האידיאלי שלך.

במהלך הליך שאיבת שומן, המנתח שלך מבצע חתך קטן ליד אזור הסרת השומן. לאחר מכן, המנתח משתמש בצינור קטן וחלול (הנקרא קנולה) המחובר למכונת יניקה כדי להסיר עודפי שומן ועור, במידת הצורך. אנו משתמשים בטכניקה סטנדרטית של שאיבת שומן בצורת גידול המפחיתה דימומים וחבורות לאחר הניתוח.

לאחר הניתוח, הצוות המטפל ייתן לך הנחיות ספציפיות כיצד לטפל בעצמך לקראת ואחרי הניתוח. הוראות אלה יכללו ככל הנראה גרב גוף כדי לסייע בשליטה על דימום ונפיחות. רוב האנשים חוזרים לעבודה בין שלושה ימים לשבועיים לאחר הטיפול, תלוי בהיקף הניתוח.

עלות שאיבת שומן

העלות של שאיבת שומן משתנה בהתאם למטרות הטיפול הספציפיות שלך ושירותים אחרים שאת עשויה לעבור. המנתח שלך ידון איתך בעלות שאיבת השומן שלך במהלך הייעוץ שלך.

סיכוני שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן באופן כללי, כמו כל ניתוח, מגיע עם סיכונים, כמו זיהום וצלקות. עם זאת, את יכולה לעזור במניעת סיבוכים על ידי ביצוע ההנחיות שלך לפני ואחרי הניתוח.

סיכונים הקשורים לניתוח שאיבת שומן ,תלויים בהיקף ההליך והיכן את מבצעת אותו. סיכונים נוספים כוללים אדוות העור באזור המטופל ושינויים בפיגמנט לאחר חשיפה לשמש. שמורי על דיאלוג פתוח לגבי כל דאגה שיש לך לאורך תהליך ההחלמה. הצוות המטפל שלך שם את הבטיחות שלך מעל הכל, ותמיד זמין עבורך.

• לכל שאלה, ייעוץ, פניה, אנחנו כאן.

אהבתם את המאמר?

שתפו בפייסבוק
שתפו בווטסאפ
שלחו במייל
הדפיסו

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

סקולפטרה- Sculptra

Sculptra הוא טיפול מהפכני לא ניתוחי שנועד להילחם בסימני ההזדקנות ולהחזיר נפח צעיר לפנים. בניגוד…

הזעת יתר

הזעת יתר, יכולה להיות מצב מעיק ומביך המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. בעוד שהזעה…

בדקי האם SAFE LIPO מתאים לך

לקביעת פגישת ייעוץ חינם

לצ'אט בווטסאפ
1
צריכה עזרה?
היי,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן